AMADA lanserer servicekontrakt i Norge
Per i dag har allerede mange kunder signert en servicekontrakt og nyter godt av den økte tilgjengeligheten av produksjonen og sikrer samtidig restverdien på sine maskiner. Carina Wulff, servicekoordinator ved Amada Norway, sier:
- Kontrakten definerer og klarlegger i realiteten forventningene fra våre kunder når det gjelder serviceprosessen, og "setter det ned på papiret". Det forenkler og endrer håndteringen fra reaktiv til proaktiv, som til slutt fører til en mer effektiv service og større tilgjengelighet av maskinene for våre kunder, påpeker Wulff.
Sammen for kundesuksess
- Siden selskapet ble grunnlagt, har ett av de grunnleggende prinsippene vært å arbeide nært med våre kunder. Dette gir mulighet til kontinuerlig å vurdere og forbedre servicenivåene vi tilbyr for å oppnå de mest innovative produkter tilgjengelig. Gjennom dette partnerskapet med delt erfaring og delte ideer, er vi trygge på at vi kan realisere dine gjeldende og framtidige behov. Amada er en komplett løsningsleverandør for tynnplatemetallprosessering, og vi gir våre kunder mulighet til å konsentrere seg om sin ekspertise med pålitelig produktivitet, uttaler Wulff.
Amadas komplette servicekontrakt er en ideell måte for å minimere de løpende kostnadene med maskineierskap, melder Amada. Ved å tilby et planlagt vedlikeholdsprogram sammen med fullt synlig og svært konkurransedyktig prising, har man kontroll med utstyrets "livstidskostnader". Den fullstendig autentiserte "OEM"-servicehistorien man får med Amada servicekontrakt skal sikre at maskinen din er i stand til å yte optimal pålitelighet og produktivitet og sikrer høyest mulig restverdi for maskinen når det er tid for innbytte.
Ytterligere serviceutvidelse
Som et ledd i å øke effektiviteten, lokal tilstedeværelse og forbedre responstider, er en feltserviceingeniør blitt ansatt for å dekke hovedsakelig sørlige deler av Norge. Amada Norway er også i sluttfasen med å ansette en ingeniør på Nord-Vestlandet, for å dekke hovedsakelig vestlige og nordlige deler av Norge. De eksisterende erfarne serviceingeniørene er basert i nærheten av Oslo, og betjener hele landet med fokus på østlige deler.
- Amada servicekontrakt er en virkelig vinn-vinn-avtale, og den er rotfestet i vår filosofi med å vokse sammen med våre kunder, sier Dan Liljeqvist, adm. direktør i Amada Norway AS
IKM fornøyd
- Vi har hatt erfaring med Amada servicekontraktmodellen i omtrent ett år. Vi ser klare fordeler for vår bedrift - den garanterte responstiden og de forutsigbare kostnadene er noen av de viktigste fordelene. Samtidig vil Amada Norway sin avgjørelse om fortsatt å investere i lokale feltserviceingeniører, i nærheten av våre operasjoner, bidra til å øke tilgjengeligheten på våre maskiner. I dagens krevende marked har du ikke råd til lange, ikke planlagte stopp. Servicekontrakten minimerer også faren for slike hendelser, sier Kåre Hansen, konserndirektør ved IKM-gruppen
For mer informasjon besøk: www.amada.no og www.amada.co.uk